המדריך לחיסכון כלכלי על פי הספר “broken millennial”

המדריך לחיסכון כלכלי על פי הספר “broken millennial”

ארין לורי, המייסדת של BrokeMillennial.comt, , מלמדת את עמיתיה כיצד להשתלט על הכספים שלהם.  בספר על המילנייאלים המרוששים, לורי תייעץ לך איך להשתלט על הכספים שלך, למה כל אחד  צריך לחשב לעצמו תקציב, כיצד לחסוך ובמה להשקיע.

הספר broken millennial ככל הנראה לא יתורגם לעברית. רוב רובו הוא גרסה מודפסת של הפודקאסט ‘חיות כיס’ בגרסה האמריקאית. עם זאת, המחברת ארין לורי מייעצת כמה עצות זהב למילניאל המתוסכל. לנוחיות הקורא, סיכמתי את עיקרי הדברים.

 

  • “דיאטה במזומן” – תשלום עבור סחורות ושירותים צריכות להינתן  רק במזומן, כך שתוכלו לראות מתי והיכן אתם מוציאים כסף. העצה של לורי היא ” משוך סכום מוגדר מדי שבוע או בכל חודש ואסור לך מוציא יותר מסכום זה. בכל אופן תוסיפו 100 $ לחודש עבור הוצאות בלתי צפויות.
  • “מעקב כל מערכת אגורה ” – לכתוב על הוצאה של כל סנט, כך כל אחד יוכל לזהות דפוסי רכישה, כך שסוף סוף נדע על מה אנחנו מבזבזים את הכסף:  מזון, בגדים או בידור.
  • “מערכת המעטפה” – הפרידו את הכסף שלכם למעטפות שונות – שכר דירה או משכנתא, שירותים, תחבורה, מזון, ועוד. השתמש במעטפות פיזיות או דיגיטליות.
  • “תקצוב אחוז” – קבעו שלוש קטגוריות: עלויות קבועות, יעדים פיננסיים והוצאות גמישות או “דברים אני רוצה רוצה”. עלויות קבועות הן דיור, תחבורה יסודות אחרים, צריך להיות 50% מהתקציב שלך; יעדים פיננסיים, 20%; ואת ההוצאות הגמישות, 30%.

צור קרן חירום- יצירת קרן חירום זה שווה שלושה עד שישה חודשים של הוצאות מחיה. אנשים עצמאיים צריכים לחסוך לתקופות בנות  שישה עד תשעה חודשים ללא הכנסה.

 

שים לב שימי לב לפודקאסט
מערכונים של דודה מטושקה פנדמיק
אסור לפספס!

"כי אם לא נוותר, ונשאף ליותר, אז נגשים מיליון חלומות" כשהיינו קטנים לא אמרתם: " לפעמים, צריך להרפות"

מה הכי טעים וגם הכי מתוק בעולם?
שים לב שימי לב לחידונים

כתבות שיעניינו אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן