אמצע עונה- “המדריך לרוצח” ממציאה את עצמה מחדש. כצפוי.

אמצע עונה- “המדריך לרוצח” ממציאה את עצמה מחדש. כצפוי.

 

 

המדריך לרוצח הצליחה להמציא את עצמה מחדש בעונה הנוכחית. ויולה דיוויס קיבלה את פרס האוסקר והפכה למפיקה משנית בסדרה. החששות שהעלתי לפני חצי שנה באשר להמשך האופציונלי של הסדרה התבדו (לשמחתי) והעונה החדשה של ‘המדריך לרוצח’ לא יורדת ברמה, במתח ובגאוניות שאפיינו את העונות הקודמות.

 

מה היה לנו עד עכשיו?-

במשך שלושת העונות האחרונות חבורת הסטודנטים שקברו את הבעל של המורה שלהם למשפטים נרדפו אחר העבר שלהם וכדור השלג הלך והתעצם ככל שהם רצו במדרון.  אלמנת הנפטר- אנליס קיטיניג, שלקחה את התלמידים כעוזרים משפטיים בפירמה שלה, נעזרה במוחות הצעירים בשלל התיקים אותם פטרה, והצליחה לכפות עליהם ועל עצמה בכל פעם שראייה חדשה צצה מן העבר.

בעונה האחרונה הגענו לנקודת ‘שובר שוויון’ כאשר ביתה של אנליס נשרף, אחד התלמידים האהובים עליה וווס גיבנס נרצח בתוכו לפני שהאש פשטה. אנאליס נאסרה בחשד לרצח, ואינפלציה של דמעות שטפה את המסך. לקראת העונה הקודמת כדור השלג התפוגג כמעט לחלוטין והחששות לגבי המשך הסדרה התעצמו בי

עד כה, בעונה הנוכחית, הדרמה הטורקית פינתה את מקומה לעלילה מעניינת פי כמה- הניסיון להשתקם. התלמידים נשלחים לדרכם החדשה כמתמחים בחברות חיצוניות. אנאליס המתפכחת מתקופתה כאלוכהליסטית קיבלה את רשיון עריכת הדין מחדש. עם מתן ההזדמנות לפתוח דף חדש יצאה למלחמת חורמה למען אסירים שלא נעשה איתם משפט הוגן. עם זאת, קצה חוט חשוף נמצא בשטח. טיפת שלג שיצרה כדור שלג חדש, דומה אבל שונה שיספק מספיק חומר לשתי עונות נוספות.

עד שתתחדש העונה-

כדור השלג החדש שהחל להתגלגל עוד לא הוכיח את עצמו. הרמזים שפוזרו במהלך העונה האחרונה, עד עתה הביאו לאכזבה קלה לצופים הסאיסטים ותאווי הדם. לאחר שהבית של אנאליס נשרף, ווס מת ואבא של לורל הואשם ברצח, היה קצת מאכזב לראות שהאקדח המעשן ירה בדמות מרגיזה של דארקו מאלפוי תוצרת פקיסטן. אשר נאסר  ללא ראיות, ואנאליס לא הרגה אף אחד אלא נכשלה בתפקידה כמיילדת המחצית השניה של העונה תצטרך לספק חרדה קשה וחמורה יותר לדמויות הראשיות כדי לספק את הצופים. בעוד חודש תשוב העונה, ואוכל לקבוע בוודאות האם יש ממש בעונה הנוכחית.

 

מה אתה חושב את חושבת על הכתבה?

דודה מטושקה- סדרת רשת

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן