חיפוש
Close this search box.
‘הגבר הלא נכון’, לא בדיוק הסדרה הנכונה

‘הגבר הלא נכון’, לא בדיוק הסדרה הנכונה

‘הגבר הלא נכון’ היא סדרת קומדיה רומנטית טורקית. זו לא ממש קומדיה, אבל הזדמנות נהדרת לשטוף את העיניים ולרוקן את המוח.

במרכז הסדרה תמצאו את אוזגור (קאן יאמאן) בעל בר. אדם שמנהל חיים עשירים אך ריקים ואינו מאמין באהבה. הכל משתנה יום אחד כאשר הוא פוגש את הבחורה עם השם המבלבל אוזגי (אוזה גורל). שכנה חדשה שנראית כאילו נקטפה מקטלוג, אך למרבה הצער, אין לה מזל באהבה .על כן היא מחליטה למצוא בן זוג המתאים בכל מחיר ולהתחתן. אוזגור מחליט להיות טייס המשנה של אוזגי לעזור לה למצוא את הגבר המושלם.

בתמורה, היא מסכימה ללוות אותו לחתונה של אחותו ולהעמיד פנים שהיא חברה שלו, כדי לעזור לאוזגור להרגיע את אמא שלו שלחוצה על נכדים.

מכאן ואילך יקרה מה שצפוי שיקרה. בדרך לשם תוכלו לראות הרבה עור חשוף וירקות קצוצים.

תוך מספר פרקים הבנתי מה היה חסר לי במשך כל הזמן הזה: מסורת. הסדרה נראית מערבית מדי, חיקוי קלוקל לאיזו דרמות נעורים ספרדית, בלי גייז ובלי עירום. במילים אחרות, הסדרה ‘הגבר הלא נכון’ מציע בעיקר את הדברים הלא נכונים: משחק מאולץ מדי ומעט רגעים בהם אני יכול להסתכל את הסדרה הטורקית ולראות בה את המראה של ישראל או הישראליות.

 

למעשה, ישראל מצטרפת לגל הטורקי באיחור של כמעט עשור. סדרות טורקיות אומנם שודרו בערוץ ויוה, אבל נותרו בגדר סבוניות של ערוצי נישה. הסדרות לא שותפו ב-VOD וכמעט לא הגיעו למהדורות החדשות ולמדורי הרכילות.

במהלך העשור האחרון תעשיית הטלוויזיה הטורקית הגיעה למקום השני בעולם (אחרי ארה”ב), בנטפליקס ייחדו לה קטגוריה משל עצמה. האיכות של הסדרות נסקה, והפקות רבות יצאו מתוך האולפנים והתחילו להסריט באתרי צילום שונים ברחבי טורקיה ואפילו בחו”ל.

מה אתה חושב את חושבת על הכתבה?

כל מה שבאזז

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן