חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שירים חדשים ששווה להכיר

שירים חדשים ששווה להכיר

מזי כהן, ליעד כהן, כרמית גולסט ושי צברי הם חלק מרשימת ההמלצות על שירים לחודש אוגוסט.

ליעד כהן- ללכת

אחת הבלדות המרגשות שיצא לי לשמוע כבר הרבה זמן. לליעד כהן יש קול מדהים ויכולת שירה מדויקת, הן רגשית והן טכנית. השיר ‘ללכת’ נשמע כמו פסקול ממחזמר שאהיה מוכן לעבור עבורו בגשם ניו יורק באמצע דצמבר. 

מילים, לחן וביצוע – ליעד כהן 
הפקה מוזיקלית ועיבוד – חן מצגר אדר
תופים – מתן אפרת, בס – גלעד אפרת
פסנתר – חן מצגר אדר וליעד כהן
גיטרות- רמי אוסרווסר
צ’לו- מאיה בלזיצמן
ויולה-יונתן גרטנר
כינור ראשון – טלי גולדנברג 
כינור שני -אבנר קלמר 
מקהלה-  
בריטון – ארז וקנין , לאון קיכלר, ארתור כץ ,שלומי שדה חאדג’ג’
טנור -רועי דלאל, ארתור כץ , אבישי לביא ,אלעד ויזגן , ליעד כהן
אלט – הדר משולם, ענבר קופרק, טל לוטן, שיר קאופמן, מיקי ריגר, גל לוי
סופרן – אנה טבשניקוב, ליעד דהרי, מעיין מורדוך , שחר חנוך , איה קורן
 
הפקת שירה- ריקי גל וחן מצגר אדר
מיקס – עופר פרוינד
מאסטרינג – ארז כספי
הוקלט באולפני בארדו ובאולפן של חן מצגר אדר Me Music – 
טכנאים – עופר פרוינד, עמרי קסטן וחן מצגר אדר
צילום: גוני ריסקין
עיצוב: יעל יעקבי

קורל ביסמוט היא כנראה גלגול מודרני של טרובדור מהמאה ה-15 שמסתובב מעיירה לעיירה באירופה ומספר סיפורי אהבה מתקתקים בליווי גיטרה. השיר ‘קם בבוקר’ דורש המון בגרות ו-‘באגז’ כדי שהצדדים הבוגרים בו יתחדדו ויכו שורשים עמוקים. ללא ספק תוספת מדהימה לפלייליסט!

מילים ולחן: קורל ביסמוט עיבוד והפקה מוזיקלית: איתמר מאירי ואיתן רז גיטרה אקוסטית: קורל ביסמוט גיטרה חשמלית: איתמר מאירי תופים: איתן רז בס: איתמר מאירי מיקס ומאסטרינג: יובל זילברשטיין איור וגרפיקה תודה מיוחדת לרון לניר. אני קם בבוקר שולח יד אל המדף שולף את הקפה-וניל שכל כך אהבת אני עדיין אוהב, אבל התרגלתי שאת רחוקה אני קם בבוקר בוחר לבד את החולצה מהארון החצי מבולגן וחצי מרוקן מהבגדים שלך פתאום זה חסר לי כל כך מה שעושה, לא ישנה את הלבד ציור שמזכיר, חיוך שמסגיר שטוב לך אחד וכל המילים, נשארו בקופסא שקנית לי לכבוד היום הולדת בחופשה בברלין אני קם בבוקר לעוד יום אחד אותם הסידורים בלי שיחת הטלפון של: “איפה אתה יפה שלי? התגעגעתי” אני קם בבוקר אחרי 130 לילות, בלעדייך אבל מי בכלל סופר אני לא מבין איך ממשיכים יותר

במבט ראשון אור עמרמרי נראה כמו הילד הג’ינג’י מהאריזות של שוקולית. ברגע שהוא התחיל לשיר לא הבנתי מאיפה הקול הזה בוקע, ומאין המילים של השיר הזה נכתבו.

כשהאזנתי לשיר על האופניים הייתי צריך לעצור בצד כדי להסדיר את הנשימה. שאפו ענק על שימוש בצ’לו אמיתי שמוסיף נופך מדהים לשיר!.

 

 

מילים: אור עמרמי-ברוקמן לחן: אור עמרמי-ברוקמן אני הולך כמו נווד במדבר הגדול איני יודע מי קובע שהזמן ימשיך לזוז הציפורים עפות והגלים זורמים כמו הרוח שמלטפת את הפנים כולנו מתבגרים ואין סוף מחשבות על עצמי עתיד רחוק עתיד מתוק מה יקרה איתי בסוף חיים שקטים אנשים טובים מזכירים לי שהכול עוד לפניי זה להמשיך ולא לברוח להתקדם יותר בכוח אל העולם העתידי הציפורים עפות והגלים זורמים כמו הרוח שמלטפת את הפנים כולנו מתבגרים ואין סוף מחשבות על עצמי עתיד רחוק עתיד מתוק מה יקרה איתי בסוף מילים ולחן: אור עמרמי-ברוקמן ביצוע: אור עמרמי-ברוקמן הפקה מוזיקלית: תם “רוזי” רוזנברג פסנתר: יואב רוזנברג צ’לו: עלמה בר סיני הקלטה: אולפני פלוטו, תל-אביב מיקס ומאסטרינג: אביחי נפתלי צילום עטיפה: סער ברוקמן צילום קליפ: יוסי ארגיל ניהול אישי: דקל ברוקמן ליצירת קשר: 054-4722-883 שיווק דיגיטלי: אביב לוסקי // Digistage

כרמית גולסט- נרוץ כמו ילדים

כשהאזנתי לשיר של כרמית גולסט ברכב של חבר, אני הייתי משוכנע שמדובר בתוצא של דנה ברגר, והחבר הסתייג. לבסוף התערבנו ואני זכיתי במנת צ’יפס.

השיר של ‘נרוץ כמו ילדים’ מזקק את כישרון הכתיבה וההלחנה של ברגר יחד עם נופך חדש של כרמית גולסט. התוצר הוא כמו עגבניות שר עם חומץ בלסמי- מעין דבר שלישי שנוצר מהשילוב, והוא בלתי צפוי ומענג בעת ובעונה אחת!. 

מלים ולחן: כרמית גולסט ודנה ברגר עיבוד והפקה: דנה ברגר והראל חדד מקהלה: דנה ברגר, נטע טרם, יעל שמשוני, שיר מימון, סיון חלמיש בס: גיא אהרון תופים: יניב לובן פסנתר: לוטם אהרון קלידים: לוטם אהרון חשמלית: טליה פלח אקוסטית: הראל חדד טרומבון: איתמר שילה פרקאשן: איילת ברויאר כינור: ינקי שון עריכה, מיקס ומסטרינג: הראל חדד הוקלט באולפני מזמור ואולפני גלים צילום: מיכל ברגר עיצוב תמונה: לימור וייסברג כספי קליפ מלים: ניר שרהבני

מזי כהן- סוף אוגוסט

למזי כהן יש נשמה של רוקיסטית, וגם בשיר ‘קל’ יחסית עם אווירה מרגיעה עם דוק של בוסה-נובה, עדיין יש סממנים רוקיסטיים חתרניים, אפילו אם השיר מדבר על ‘ביכורי רימונים’. זה מעין שיר על התחדשות, בשילוב אירוניה משונה, כאילו מזי כהן שרה במשך כל אותו הזמן שיר אחד שמתחבא מעבר לתווים ולאקורדים. 

שיר חדש של מזי כהן מילים-חיים שטנגר לחן -אבי בר יושי שדה הפקה הקלטה נגינה ועיבוד-יושי שדה באולפני מזיושי יפו גיטרות-אבי סינגולדה מסטרינג-יעקב מורנו אולפני ברדו

שי צברי- ברוך הבא

השיר שהוקלט לציון שש שנים של המלחין והמשורר גבריאל בלחסן, הוא מעין הצצה לתוך הנפש המסוכסכת של הדובר: “וצבאות וקרקסים ותימרות עשן כסוף יתפוגגו לאבק דק והכל כתמול שלשום”.

 

הגרסה החדשה פחות מחוספסת וצרודה מזו של בלחסן, והרבה יותר הרמונית ומלאת התשוקקות כמוסה. גבריאל בלחסן היה אחד היוצרים המדהימים ביותר בתרבות הישראלית, אדם שהיה אלכימאי של מילים, אבל מלאכת האלכימיה עלתה בחייו. 

 

מילים: גבריאל בלחסן לחן: גבריאל בלחסן, פנחס בלחסן הפקה מוזיקלית: רון בונקר עיבוד: רון בונקר, אביב גדג’, עדי הר צבי, אוהד בולוטין, חגי שלזינגר עיבוד מיתרים: מאיה בלזיצמן, רון בונקר שירה: שי צברי גיטרות, קלידים: רון בונקר גיטרה: אביב גדג’ בס: עדי הר צבי תופים: חגי שלזינגר תכנותים: אוהד בולוטין צ”לו: מאיה בלזיצמן

מה אתה חושב את חושבת על הכתבה?

כל מה שבאזז

דודה מטושקה- סדרת רשת

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן