חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מבחן התולעת- ענת עינהר לא נכנסת לאיקאה

מבחן התולעת- ענת עינהר לא נכנסת לאיקאה

מחברת רב המכר ‘טורפים של קיץ’ מפרגנת לחברה עם ווקמן, וחולמת לענוד טבעת על הזרת של הרגל.

 

 

מה אנחנו לא יודעים עלייך?

מן הסתם לא יודעים עליי כמעט שום דבר, אבל אם לציין מוזרויות שיש לי אז האחת היא סינסתזיה – אני רואה ספרות ואותיות בצבעים, והשניה – אני שייכת למועדון של בעלי אצבעות מחוברות ברגליים. אחת לשנה אנחנו מתכנסים במלון תאגידי, עושים אמבטיית קצף גדולה ומשכשכים יחד בבהונות האטלנטיס שלנו. 

 

.

 

איך נראית הצלחה ספרותית עבורך?

התפישה שלי ביחס להצלחה ספרותית השתנתה מאוד במשך העשור האחרון. כרגע כל מה שמעניין אותי זה להוציא ספר טוב שייקרא בידי אנשים שיעריכו אותו, ואשמח אם יהיה עליו איזשהו דיבור. כל השאר – כיבודים, תרגומים, ערבי הוקרה וכדומה – לא מעניינים אותי באופן מוחלט.

 

.

איפה כף רגלך לא תדרוך לעולם?

באיקאה.

 

תוצאת תמונה עבור ‪ikea fail‬‏

 

 

.

 זמר ישראלי  שהיית רוצה לפרגן לו?

אני אוהבת את יוני ליבנה, שבנוסף להיותו מבקר ספרים מבריק, הוא יוצר מוזיקה פופית כיפית וחכמה, את רם אוריון שכתבנו יחד שיר בשם “שרב”, ומחכה בנשיכת שפתיים לאלבום הבא של ניר טרטר (“אינפקציה”). 

.

[wpdevart_youtube width=”640″ height=”385″ autoplay=”0″ theme=”dark” loop_video=”0″ enable_fullscreen=”1″ show_related=”1″ show_popup=”0″ thumb_popup_width=”213″ thumb_popup_height=”128″ show_title=”1″ show_youtube_icon=”1″ show_annotations=”1″ show_progress_bar_color=”red” autohide_parameters=”1″ set_initial_volume=”false” initial_volume=”80″ disable_keyboard=”0″]iQaT0D6hrw[/wpdevart_youtube]

 

.

מה הספר שאהבת בילדות שלך?

אהבתי מאוד את “הלב” של אדמונדו דה אמיצ׳ס. משהו בחיבור בין הקשיחות של בית הספר והסנטימנטליות דיבר אליי מאוד. לימים קניתי אותו לבת שלי ונרתעתי ממנו, לצערי. 

.

כמה ספרים שלא פורסמו וספרים גמורים יש לך?

יש כמה וכמה חומרים שלא פרסמתי, ברגע שאני מבינה שיצירה היא לא טובה אני נוטשת אותה בלי סנטימנטים.

הספרים שפרסמתי הם “טורפים של קיץ” ו”תמונות עירום”, וספר הילדים “פיל מתרחק”.

.

האם יש  ספר ישראלי מהשנים האחרונות להמליץ עליו?

יש הרבה, הרבה מאוד. אציין ספר אחד שקרוב ללבי – “ווקמן”: גם כי כתבה אותו חברתי הכי טובה הסופרת מעין בן הגיא ותקופה בחיינו מתוארת שם, וגם כי הוא פשוט נורא יפה. 

 

 

.

תוצאת תמונה עבור ווקמן מעיין

מה אתה חושב את חושבת על הכתבה?

כל מה שבאזז

דודה מטושקה- סדרת רשת

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן