חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אין מילים לאהבה – הסדרה שחוגגת את הקלישאות!

אין מילים לאהבה – הסדרה שחוגגת את הקלישאות!

אין מילים לאהבה

אם התרגשתם מהסרט ‘בדרנית בחצות’  אין מילים לאהבה זו הסדרה הטורקית בשבילכם.
הסדרה מתארת עלילת רומנטיקה מתקתקה במקום העבודה בין חאייט עוזון (האנדה ארסל) לבין מוראט סרסילמז (בוראק דניז) בחברת אופנה בינלאומית של אנשי האלפיון העליון. אין צורך להרחיב שחייאט הכפרייה שהובטחה לנישואין בגיל צעיר, לא הייתה אמורה לעבוד שם, ורק עקב טעות קלה בזיהוי היא מקבלת את המשרה הנחשקת.

במרכז אין מילים לאהבה, אין מילים לג’ל בשיער, כמה פרקים שהסדרה לא תימשך, כך יצטרך לייצר עוד מפעלי חוחובה.
מוראט העשיר, החרוץ ושובר הלבבות מוצא את עצמו בתפאורה של ‘רמת אביב ג’, מלבד השפה שעברה לטורקית, ותפאורות קצת יותר מכובדות, השאר נותר אותו הדבר. הרבה שקרים, סודות, דמויות שנכנסות ויוצאות ללא הסבר מהסדרה, וכמובן, סיפור אהבה בין האישה שלא יודעת את מקומה לבין חברתו לשעבר של מוראט דידם, הדוגמנית הראשית של חברת האופנה אשר בבעלותו.

IMG20191112184940-removebg-preview
דן שפירא
IMG20200121155351-removebg-preview (1)

אין מילים לאהבה ולקלישאות

מכאן ואילך תוכלו לדמיין כיצד הדברים יתגלגלו. משולש אהבה טורקי, בחברת אופנה שכולה נראית כאילו מישהו גיהץ את כרטיס האשראי על פני כל רחוב אלנבי. כל כך הרבה בד סינטטי שאמור לחקות הוט קוטור לא נראה על המסך מאז הדמות של דילירה בסדרה קוזוגון.

אין מילים לאהבהעם זאת, הסדרה אין מילים לאהבה לא מתיימרת להיות רצינית או מלאת חשיבות. בהשוואה לדרמות טורקיות בהן נשלפים אקדחים כל כמה סצינות, היה נחמד לשמוע את השפה האהובה עליי גם במהלך סצינות המבוססות יותר על הגרדרובה של השחקניות מאשר על טקסטים מגוהצים ודרמה מהודקת. מצד שני, תמיד טוב לראות תצוגת אופנה עם תסריט, זה גורם לי לרחם פחות על השחקניות שנועלות עקבים גבוהים מדי מתחת לקסוליים צרים מדי. דודה מטושקה הייתה מקבלת מזה חלושס!.
רצוי לציין כי בוראק דניז והנדה ארצ’ל זכו בפרס “פרפר הזהב” לשחקן ושחקנית הטובים ביותר בקומדיה רומנטית בשנת 2017. כך שהסדרה אין מילים לאהבה (ערוץ הדרמות הטורקיות 2) היא כנראה הסדרה בשבילכם. בטורקית הסדרה נקראית ❤️ Ask laftan anlamaz .

מטושקה פנדמיק לצפייה ישירה:

מה אתה חושב את חושבת על הכתבה?

כל מה שבאזז

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן