הסדרה ‘מרוששות’ תרד מהמרקע בסוף העונה הקרובה. הסדרה החתרנית שהפכה לטרחנית, היא מעין גילטי-פלז’ר שאפשר למשוך ממנו כמה פרצי צחוק אחרונים לפני שנחטוף כולנו בחילה.
- דור ה-Y לא מתמיד במקום עבודה אחד, בטח לא בדיינר-
העניין המשונה ביותר בסדר ‘מרוששות’ הוא עצם מקום העבודה הקבוע של מקס וקרוליין במשך כל הסדרה. דיינר נידח ושולי בוויליאמסברג שכבר שש שנים מפרנס שתי בנות. תזכירו לי איפה אנחנו חיים? אה כן… בדור הY.
ממתי אנחנו רואים בני דור הY עובדים ומתמידים באותה עבודה?. זאת לא קריירה, זה בטוח לא כסף. אז מה השאיר את מקס וקרוליין דווקא באותו דיינר?. אחרי כל ההרפתקאות שעברו במשך הסדרה וכל הפאבים וחנויות הקאפקייקים שפתחו, משום מה המדים הצהובים הפכו להיות מקור הפרנסה העיקרי של שתי הבנות.
2. הבדיחות רצות על אוטומט
בואו נודה על האמת. הבדיחות של הסדרה רצות על אוטומט. כאילו תוכנה לא מתוחכמת מדי מכניסה בדיחת נמוכים בכל פעם שמזכירים את האן, ובדיחת שדיים בכל פעם שמדברים על מקס. הסדרה לא סתם הפסיקה להצחיק, היא אפילו לא משתדלת לאתגר.
*
- הסדרה איבדה את המומנטום שלה
העונות הראשונות תפסו אותי בתור צופה כאשר יכולתי לעקוב בקלות אחר מאמצי איסוף הכספים של קרוליין ומקס. כבר כמה עונות שצבירת הכסף כבר לא רלוונטית, לא מדובר בסכום שהולך ומצטבר אלא בדו”ח עובר ושב של שתי הבנות. זה לא מעניין וזה לא משקף שום דבר לגבי הסדרה.
- כל הקטע עם אולג כבר הפסיק להצחיק
אולג ,nhs היה המייבש האולטימטיבי. הטרדות מיניות היו מוגדרות כטאבו בתחילת הסדרה ובמשך הזמן המצב החמיר. כבר לא מצחיק אף אחד לתאר סוטי מין, לא משנה כמה הם חסרי מודעות. אפילו החתונה עם סופי לא שינתה את המובן מאליו.
*
- תודה רבה על ההבלחות של ארל.
ארל, שר האוצר של הדיינר, כבר לא רואה, לא שומע ולא סופר כמו שצריך. עם זאת הוא מצליח להבליח עם בדיחות מטופשות מדי פעם שמרוממות את האווירה. זה לא שהוא שנון במיוחד, הוא פשוט הרבה יותר קל לעיכול מאשר בדיחות השרמוטות של סופי או הומור החזה השטוח של קרוליין; ובכלל, זקנים מסוממים זה ההומור של העתיד.
*
- מה הקטע הם הבדיחות על קרוליין?
דיברנו על בדיחות לא מצחיקות. עכשיו נדבר על בחורה עם סקס אפיל דוגמנית וגזרה שנשים חולמות עליה. קרוליין צ’נינג לא מצליחה למשוך אף גבר, לא מתחילים איתה ובחלקים מסוימים של העונה השישית אפילו התבדחו על ריח הגוף שלה.
באופן כללי הומור כזה יכול לעבוד היטב. אבל אני לא במקרה של קרוליין צ’נינג.
*
*
- הדמות של מקס כבר לא הגיונית בשום צורה.
הבר שלך נהרס? זורקים אותך ממסוק? את נתקעת באמצע הדרך? אין כמו התעלמות בריאה והומור אגבh ונונשלנטי. מקס בלאק אמורה להתחבב על הצופים בגלל הדיסוננס בין ההומור המורשע לנפש הרגישה. אבל בפועל היא אפילו לא מגרדת את קצה גבולה הרגשות שלה. היא שטחית, לא משתנה, ילדותית אבל איכשהו כל הפלקטיות הזו יוצרת את הדמות האמינה ביותר בסדרה. מה לא בסדר איתי?
*
- אז מה למדנו? לא למדנו.
אז זה לא גילטי פלז’ר אגבי ומטומטם כמו ‘איש משפחה’ בלי אף טיפה שלו מוסר השכל (או מוסר כליות). מצד שני זה לא דוח על בנות דור הY כמו הסדרה בנות. למרות העבודה המאומצת ההשקעה העצומה והנסיון לבנות לעצמן חיים עצמיים ו’להגשים לעצמן את החלומות’ הסדרה מרוששות מסיימת את דרכה באופן מאכזב אחרי התדרדרות במישור של 179 מעלות. עד לקרקעית.